Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Why Customers Don't Do What They're Supposed To and What To Do About It

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Why Customers Don't Do What They're Supposed To and What To Do About It Ferdinand F. Fournies
Libristo kód: 06505986
Nakladateľstvo McGraw-Hill Education - Europe, júl 2007
Covers various developments in business innovation and customer relations. This book shows actions t... Celý popis
? points 53 b
21.12
Skladom u dodávateľa Odosielame za 9-12 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Neither Led Nor Driven Michele A. Johnson / Brožovaná
common.buy 51.45
Flags of Michigan Compiled By John Robertson / Pevná
common.buy 32.75
From the Sin-e Cafe to the Black Hills Eamonn Wall / Brožovaná
common.buy 18.69
Woman's Wisdom DVD Lydia Brownback / DVD
common.buy 29.11
Wangari Maathai Namulundah Florence / Brožovaná
common.buy 19.20

Covers various developments in business innovation and customer relations. This book shows actions that will raise the odds of customers' doing the 'buying things' - and placing the order. It includes practical strategies for getting good results from various sales situation.

Informácie o knihe

Celý názov Why Customers Don't Do What They're Supposed To and What To Do About It
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2007
Počet strán 224
EAN 9780071486224
ISBN 9780071486224
Libristo kód 06505986
Váha 310
Rozmery 152 x 226 x 13
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet