Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Visual Communication Theory and Research

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Visual Communication Theory and Research Shahira Fahmy
Libristo kód: 02778902
Nakladateľstvo Palgrave Macmillan, máj 2014
In today's multimedia environment, visuals are essential and expected parts of storytelling. While i... Celý popis
? points 304 b
121.11
Skladom u dodávateľa v malom množstve Odosielame za 13-16 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Way of the Warrior Kid Jocko Willink / Brožovaná
common.buy 9.58
TOP
Service Design Lavrans Lovlie / Brožovaná
common.buy 56.92
TOP
Certain Hunger Chelsea G. Summers / Brožovaná
common.buy 10.29
TOP
Lean Thinking James P Womack / Pevná
common.buy 22.20
TOP
Hans Zimmer Collection Hans Zimmer / Kniha
common.buy 25.73
TOP
Ford Mustang V8 (July 64 - 73) Bruce Gilmour / Brožovaná
common.buy 43.29
TERADA KATSUYA SKETCH / Brožovaná
common.buy 29.16
No Good Men Among the Living Anand Gopal / Brožovaná
common.buy 15.43
Mary Poppins in the Park P. L. Travers / Brožovaná
common.buy 8.37
Darkness and Company Sigitas Parulskis / Brožovaná
common.buy 16.04
Airbus A320 Conforti Facundo Conforti / Brožovaná
common.buy 18.56
Color by Numbers for Adults Martin Corinne Martin / Brožovaná
common.buy 12.30
Modern Living: New Country Claire Bingham / Pevná
common.buy 50.86

In today's multimedia environment, visuals are essential and expected parts of storytelling. While images may not be everything, they are a fundamental part of almost everything that goes on in the mass media. However, the visual communication research field is fragmented into several sub-areas, making study difficult. This book rectifies this issue by compiling research across different areas. Looking at topics such as the effects of viewing violence on television and analyses of the depictions of minority groups in newspaper photographs, Fahmy, Bock, and Wanta note trends across studies, tie together research across disciplines, and discuss the challenges of conducting analysis of images across print, broadcast, and online media.

Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet