Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Value Creation of Firm-Established Brand Communities

Jazyk NemčinaNemčina
Kniha Brožovaná
Kniha Value Creation of Firm-Established Brand Communities Philipp Wiegandt
Libristo kód: 08924196
Nakladateľstvo Springer Fachmedien Wiesbaden, december 2009
Philipp Wiegandt empirically analyzes the effects the creation of a firm-established brand community... Celý popis
? points 154 b
61.35
Skladom u dodávateľa v malom množstve Odosielame za 13-16 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Christians Belong to Israel Harry Mark / Brožovaná
common.buy 14.00
Thick Blue Line Ernest Naspretto / Brožovaná
common.buy 24.68
That Jazz Joan Liburd / Pevná
common.buy 32.74
Immediately Before Adam Michael Starr / Pevná
common.buy 29.21
Flugel Der Lowin Valerie J. Long / Brožovaná
common.buy 13.19

Philipp Wiegandt empirically analyzes the effects the creation of a firm-established brand community has on the brand loyalty and word-of-mouth communication of its members over time. He finds that establishing a firm-established brand community creates value for both the company and their customers.

Informácie o knihe

Celý názov Value Creation of Firm-Established Brand Communities
Jazyk Nemčina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2009
Počet strán 211
EAN 9783834921239
ISBN 9783834921239
Libristo kód 08924196
Váha 283
Rozmery 148 x 210 x 12
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet