Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Using Social Media to Gauge Iranian Public Opinion and Mood After the 2009 Election

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Using Social Media to Gauge Iranian Public Opinion and Mood After the 2009 Election Alireza Nader
Libristo kód: 06605666
Nakladateľstvo RAND, január 2012
? points 53 b PRIPRAVUJEME PRIPRAVUJEME
21.29
Čaká sa dotlač Termín neznámy Termín neznámy

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Nobody Leaves KAPUSCINSKI RYSZA / Brožovaná
common.buy 10.29
CANON E GIGUE JOHANN PACHELBEL / Pevná
common.buy 15.03
People of Ship Street Madeline Kerr / Brožovaná
common.buy 66.91
Modern Aspects of Electrochemistry John O'M. Bockris / Brožovaná
common.buy 162.80

Informácie o knihe

Celý názov Using Social Media to Gauge Iranian Public Opinion and Mood After the 2009 Election
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2012
Počet strán 108
EAN 9780833059727
ISBN 9780833059727
Libristo kód 06605666
Nakladateľstvo RAND
Váha 296
Rozmery 278 x 213 x 7
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet