Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Twenty Ads That Shook the World

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Twenty Ads That Shook the World James B. Twitchell
Libristo kód: 01017931
Nakladateľstvo Random House USA Inc, január 2002
James Twitchell takes an in-depth look at the ads and ad campaigns—and their creators—th... Celý popis
? points 43 b
17.32
Skladom u dodávateľa Odosielame za 19-25 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Jujutsu Kaisen, Vol. 21 Gege Akutami / Brožovaná
common.buy 11.38
TOP
How to Win At Chess Levy Rozman / Pevná
common.buy 19.03
TOP
Ham On Rye Charles Bukowski / Brožovaná
common.buy 9.86
TOP
Demon Girl Next Door Vol. 2 / Brožovaná
common.buy 12.79
Songs of a Dead Dreamer and Grimscribe Thomas Ligotti / Brožovaná
common.buy 14.20
Sewing for Fashion Designers Anette Fischer / Pevná
common.buy 40.29
Cristo si e fermato a Eboli Carlo Levi / Brožovaná
common.buy 14.90
Theory and Reality Peter Godfrey-Smith / Brožovaná
common.buy 36.06
Shogun's Last Samurai Corps / Brožovaná
common.buy 13.49
MICKEY FRIENDS MICKEYS SNOWY CHRISTMAS Disney Book Group / Pevná
common.buy 8.15
Wicked Bargain / Pevná
common.buy 15.61
Avengers: The Kang Dynasty Omnibus Kurt Busiek / Brožovaná
common.buy 34.35
Uprooted Gregor Thum / Brožovaná
common.buy 53.79

James Twitchell takes an in-depth look at the ads and ad campaigns—and their creators—that have most influenced our culture and marketplace in the twentieth century. P. T. Barnum’s creation of buzz, Pepsodent and the magic of the preemptive claim, Listerine introducing America to the scourge of halitosis, Nike’s “Just Do It,” Clairol’s “Does She or Doesn’t She?,” Leo Burnett’s invention of the Marlboro Man, Revlon’s Charlie Girl, Coke’s re-creation of Santa Claus, Absolut and the art world—these campaigns are the signposts of a century of consumerism, our modern canon understood, accepted, beloved, and hated the world over.

Informácie o knihe

Celý názov Twenty Ads That Shook the World
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2002
Počet strán 240
EAN 9780609807231
ISBN 9780609807231
Libristo kód 01017931
Nakladateľstvo Random House USA Inc
Váha 420
Rozmery 188 x 235 x 20
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet