Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Trade Marks and Brands Lionel BentlyJennifer DavisJane C. Ginsburg
Libristo kód: 02049292
Nakladateľstvo Cambridge University Press, jún 2008
Developments in trade marks law have called into question a variety of basic features, as well as bo... Celý popis
? points 428 b
170.17
Skladom u dodávateľa Odosielame za 9-12 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


The Arabian Horse Gabriele Boiselle / Pevná
common.buy 28.97
Aristophania. Band 3 Joël Parnotte / Pevná
common.buy 13.88
Tocqueville Et Guizot Nicolas Seney / Brožovaná
common.buy 57.55
Crisis Manager Otto Lerbinger / Brožovaná
common.buy 111.90
Approche Contextuelle Du Contr le de la Tuberculose El-C Julio Rakotonirina / Brožovaná
common.buy 105.26
Hampshire & The New Forest: A Dog Walker's Guide Vicky Fletcher / Brožovaná
common.buy 12.87
Local Matters Ariela J. Gross / Brožovaná
common.buy 35.72
Messalina Alfred Schirokauer / Brožovaná
common.buy 26.76
Respect for Authority / Brožovaná
common.buy 76.88
From Dawn 'Til Midnight D S Edward / Pevná
common.buy 31.19
How to Jump and Spin on In-line Skates Jo Ann Schneider Farris / Pevná
common.buy 24.65

Developments in trade marks law have called into question a variety of basic features, as well as bolder extensions, of legal protection. Other disciplines can help us think about fundamental issues such as: what is a trade mark? What does it do? What should be the scope of its protection? This 2008 volume assembles essays examining trade marks and brands from a multiplicity of fields: from business history, marketing, linguistics, legal history, philosophy, sociology and geography. Each chapter pairs lawyers' and non-lawyers' perspectives, so that each commentator addresses and critiques his or her counterpart's analysis. The perspectives of non-legal fields are intended to enrich legal academics' and practitioners' reflections about trade marks, and to expose lawyers, judges and policy-makers to ideas, concepts and methods that could prove to be of particular importance in the development of positive law.

Informácie o knihe

Celý názov Trade Marks and Brands
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 2008
Počet strán 472
EAN 9780521889650
ISBN 0521889650
Libristo kód 02049292
Nakladateľstvo Cambridge University Press
Váha 870
Rozmery 156 x 234 x 32
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet