Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Total Quality Management in Human Service Organizations

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Total Quality Management in Human Service Organizations Lawrence L. Martin
Libristo kód: 04714075
Nakladateľstvo SAGE Publications Inc, október 1993
Total Quality Management (TQM) is shaping the management of the 1990s. This book is the first to pre... Celý popis
? points 362 b
144.17
Skladom u dodávateľa Odosielame za 9-12 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Total Quality Management (TQM) is shaping the management of the 1990s. This book is the first to present TQM concepts with social service administrators in mind. With examples drawn from public administration, gerontology, public health and non-profit-making organizations, the book provides sound background information on TQM for practitioners.

Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet