Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Relationship of Body Weight and Skepticism towards Advertising

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Relationship of Body Weight and Skepticism towards Advertising Sabrina Brauneis
Libristo kód: 13497436
Based on the Self-Esteem Theory, Gender Theories, the Cognitive Dissonance Theory and the Social Com... Celý popis
? points 154 b
61.56
Skladom u dodávateľa v malom množstve Odosielame za 13-16 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Based on the Self-Esteem Theory, Gender Theories, the Cognitive Dissonance Theory and the Social Comparison Theory Sabrina Brauneis investigates the relationship between body weight (conceptualized and measured here using the Body Mass Index (BMI)) and skepticism towards advertising. The first study's findings support a general direct influence of body weight on skepticism towards advertising. The second study finds out that specific products influence the relation of body weight, self-esteem and skepticism towards advertising. The third study discovers seasons as a crucial factor on the relationship. The fourth study shows that overweight models cause higher levels of skepticism towards advertising among normal weight and overweight women.§

Informácie o knihe

Celý názov Relationship of Body Weight and Skepticism towards Advertising
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2016
Počet strán 197
EAN 9783658148607
ISBN 3658148608
Libristo kód 13497436
Váha 2903
Rozmery 148 x 210 x 13
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet