Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

The Brand Inside

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha The Brand Inside Kai Mahnert
Libristo kód: 06820917
Nakladateľstvo VDM Verlag Dr. Müller, november 2008
Aligning brand understanding and commitment among§employees with the external brand promise has beco... Celý popis
? points 149 b
59.31
U vydavateľa na objednávku Odosielame za 3-5 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Letters of Matthew Arnold v. 2; 1860-65 Matthew Arnold / Pevná
common.buy 103.99
Der Islam - Das interaktive Wissensspiel Gesicht Zeigen! / Hra
common.buy 33.58
Al Qaeda / Brožovaná
common.buy 90.78
Legitimacion de Conocimientos Tradicionales Ximena Andrea González Grandón / Brožovaná
common.buy 54.77
Baudrillard's Bestiary Michael Gane / Brožovaná
common.buy 31.46

Aligning brand understanding and commitment among§employees with the external brand promise has become§the new hype in modern management. But the theory has§as many subscribers as it has tales of failure. In§many cases, marketing practitioners charged with the§task of turning employees into brand champions resort§to those instruments they know best from their§product branding expertise. However, an employee''s§relationship with a corporate brand is far more§complex. Based on an extensive review of the§literature as well as on primary research across the§retail and hospitality sectors in Ireland, this book§identifies 26 key factors of failure and success in§internal branding. The author, Kai Mahnert, proposes§a comprehensive definition and categorisation of§internal branding as an inter-departmental§communication effort and puts forward a consolidated§framework ("CIBF") for the conception, implementation§and evaluation of internal branding programmes. Thus,§this book is aimed at marketing and brand§practitioners seeking to organise their internal§branding, as well as scholars and researchers in§search of new impulses.

Informácie o knihe

Celý názov The Brand Inside
Autor Kai Mahnert
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2009
Počet strán 140
EAN 9783639121049
Libristo kód 06820917
Nakladateľstvo VDM Verlag Dr. Müller
Váha 198
Rozmery 150 x 220 x 7
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet