Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

The AIDA model - Wrong spelling in advertisements as an attention-seeking device

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha The AIDA model - Wrong spelling in advertisements as an attention-seeking device Juliane Behm
Libristo kód: 01624284
Nakladateľstvo Grin Verlag, november 2008
Seminar paper from the year 2006 in the subject English Language and Literature Studies - Linguistic... Celý popis
? points 44 b
17.40
Skladom u dodávateľa Odosielame za 9-11 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Witch Hat Atelier 1 Kamome Shirahama / Brožovaná
common.buy 12.17
TOP
Pride and Prejudice Jane Austen / Pevná
common.buy 17.20
Multi-Orgasmic Man Dougl Chia Mantak Ara / Brožovaná
common.buy 13.58
French Short Stories / Brožovaná
common.buy 10.66
Ayahuasca Jungle Visions Alexander Ward / Brožovaná
common.buy 6.43
PRIPRAVUJEME
Red or Dead David Peace / Brožovaná
common.buy 12.77
Thousand Nights E K JOHNSTON / Brožovaná
common.buy 9.45
Tower Chronicles / Brožovaná
common.buy 12.77
Sexual Life of Savages Bronislaw Malinowski / Brožovaná
common.buy 60.57
Wrong Trousers : DVD Peter Viney / Video
common.buy 117.43

Seminar paper from the year 2006 in the subject English Language and Literature Studies - Linguistics, printed single-sided, grade: 1,0, University of Rostock (Institut für Anglistik/Amerikanistik), course: PS Advertising and Media Texts, 6 entries in the bibliography, language: English, abstract: In this paper the focus will be on commercial consumer advertising in print media, its functions in the advertising situation defined by the AIDA model and the role which language plays in fulfilling these functions. Therefore, I will give an analysis of chosen adverts including an unusual use of language in form of wrong spelling (e.g. Got2B, Motorazr, Absolut Vodka) in order to compare their effects with those of advertisements using standard language.

Informácie o knihe

Celý názov The AIDA model - Wrong spelling in advertisements as an attention-seeking device
Autor Juliane Behm
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2009
Počet strán 24
EAN 9783640409891
ISBN 3640409892
Libristo kód 01624284
Nakladateľstvo Grin Verlag
Váha 50
Rozmery 148 x 210 x 3
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet