Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Strategy in Crisis

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Strategy in Crisis Michael De Kare-Silver
Libristo kód: 01327077
Nakladateľstvo PALGRAVE MACMILLAN, október 1997
Management has lost the art of strategic thinking. Most strategy models were established 10/20 years... Celý popis
? points 154 b
61.30
Skladom u dodávateľa v malom množstve Odosielame za 13-16 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Anglická slovesa 1 collegium / List
common.buy 2.00
VÝPREDAJ
Etudy pro malý buben Martin Vajgl / Brožovaná
common.buy 3.41
Applied Hydrodynamics Hubert Chanson / Pevná
common.buy 141.44
All Told! Reader 5 Island Homes Non-fiction Davies PA Et Al / Brožovaná
common.buy 8.85
Leitungsgewalt und Kollegialität Thomas M. Krüger / Pevná
common.buy 271.11
Chemistry Raymond Chang / Brožovaná
common.buy 151.81
Social Life of the State in Subarctic Siberia Nikolai V Ssorin Chaikov / Pevná
common.buy 85.97
Philosophy Of Right And Left J. van Cleve / Pevná
common.buy 240.00
New Directions in Social Work Practice Kieron Hatton / Brožovaná
common.buy 63.01
Einfuhrung in Die Grundrechte Mike Wienbracke / Brožovaná
common.buy 42.88
Research in Interactive Design Xavier Fischer / Brožovaná
common.buy 120.80

Management has lost the art of strategic thinking. Most strategy models were established 10/20 years ago and are now redundant. Without the appropriate strategy tools, management attention has turned inward on issues such as reengineering and tended to shorter term market perspectives. But the industrial world is evolving at break-neck pace and a new approach is urgently required to help Business develop the long term competitive strategies. This book provides that framework in the form of The Market Commitment Model. This places commitment to future success as central, supported by exceptional service, emotion and total immersion in the market place: knowing your customers so well you can anticipate their future needs. This new strategy model will help companies lift themselves to a new level of advantage, growth and profitability in the late 1990s and beyond.

Informácie o knihe

Celý názov Strategy in Crisis
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 1997
Počet strán 297
EAN 9780333680902
ISBN 0333680901
Libristo kód 01327077
Nakladateľstvo PALGRAVE MACMILLAN
Váha 611
Rozmery 140 x 216 x 21
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet