Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Strategic Customer Management

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Strategic Customer Management Adrian Payne
Libristo kód: 01261062
Nakladateľstvo Cambridge University Press, marec 2013
Relationship marketing and customer relationship management (CRM) can be jointly utilised to provide... Celý popis
? points 213 b
84.93
Skladom u dodávateľa Odosielame za 15-20 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP PRIPRAVUJEME NOVÉ
The Scarlet Veil / Brožovaná
common.buy 15.20
Svědectví Margaret Atwood / Pevná
common.buy 15.20
VÝPREDAJ
Jóga pro váš mozek Cvičení Zentangle kresbou Sandy Bartholomew / Brožovaná
common.buy 5.23
PRIPRAVUJEME
Perioperační péče Michaela Schneiderová / Brožovaná
common.buy 16.01
More Than You Know / Brožovaná
common.buy 16.51
Carpe Corpus Rachel Caine / Brožovaná
common.buy 8.15
Roman Jakobson Stephen Rudy / Pevná
common.buy 174.70
English Pocket Thesaurus Collins Dictionaries / Brožovaná
common.buy 10.57
Focused Retrieval and Evaluation Shlomo Geva / Brožovaná
common.buy 61.35
Sunday Is Not Enough Joel Mark Flugstad / Brožovaná
common.buy 16.51
Small Bites Anabelle Zinser / Brožovaná
common.buy 16.21
Contagious Representation Frank Thames / Brožovaná
common.buy 33.95

Relationship marketing and customer relationship management (CRM) can be jointly utilised to provide a clear roadmap to excellence in customer management: this is the first textbook to demonstrate how it can be done. Written by two acclaimed experts in the field, it shows how an holistic approach to managing relationships with customers and other key stakeholders leads to increased shareholder value. Taking a practical, step-by-step approach, the authors explain the principles of relationship marketing, apply them to the development of a CRM strategy and discuss key implementation issues. Its up-to-date coverage includes the latest developments in digital marketing and the use of social media. Topical examples and case studies from around the world connect theory with global practice, making this an ideal text for both students and practitioners keen to keep abreast of changes in this fast-moving field.

Informácie o knihe

Celý názov Strategic Customer Management
Autor Adrian Payne
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2013
Počet strán 542
EAN 9781107649224
ISBN 1107649226
Libristo kód 01261062
Nakladateľstvo Cambridge University Press
Váha 1170
Rozmery 189 x 246 x 25
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet