Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Sponsor- and Country-Related Predictors of Sponsorship Effectiveness

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Sponsor- and Country-Related Predictors of Sponsorship Effectiveness Christian Lucas
Libristo kód: 07177740
Nakladateľstvo Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG, október 2014
Christian Lucas investigates the effectiveness of sports sponsorships. Two empirical studies are con... Celý popis
? points 154 b
61.28
Skladom u dodávateľa v malom množstve Odosielame za 13-16 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Iliados libri II, secundus et nonus Carl von Reifitz / Brožovaná
common.buy 29.58
Fijación de CO2 en la bacteria biolixiviante A. ferrooxidans Mario Esparza Mantilla / Brožovaná
common.buy 37.12
Stillness in the Pines Robert W. McFarlane / Brožovaná
common.buy 19.82
Silence & Voice in the Academic Jungle Melanie Lauva / Brožovaná
common.buy 74.46
Money to Burn Michael Mewshaw / Brožovaná
common.buy 25.05
Dailybard! An Almanack with Attitude Philip Madell / Pevná
common.buy 37.33
Concept of Coordination Manfred Bortenschlager / Brožovaná
common.buy 87.24
Taming the Rotozip(r) Spiral Saw Joel N Gessele / Brožovaná
common.buy 15.79
Truth About Illness, Unhappiness And Stress? Winnie Durdant-Hollamby / Brožovaná
common.buy 15.59
Preiswahrnehmung des touristischen Konsumenten Sabine Kleinsasser / Brožovaná
common.buy 75.27
Majolica and Fayence Arthur Beckwith / Pevná
common.buy 31.39
Ilfracombe W Walters / Brožovaná
common.buy 16.80
Dollarization Louis-Philippe Rochon / Pevná
common.buy 200.05
Chick Pea Production Dushyant Kumar Awasthi / Brožovaná
common.buy 65.50
New Trends in Hepatology M. U. Dianzani / Brožovaná
common.buy 120.75

Christian Lucas investigates the effectiveness of sports sponsorships. Two empirical studies are conducted, based on a comprehensive literature review. Implications from both studies are derived that can guide sponsorship managers in their daily business. Successful sports marketing execution is more than purchasing a 30-second spot or signage in a stadium: It is to improve and enhance customer experience to be able to engage in a conversation with them. The first study analyses activation means by conducting a multi-level field study combining data about the sponsorship instruments of Bundesliga sponsors with fan perceptions. The second study examines international differences in sponsorship effectiveness of Formula One sponsors.§

Informácie o knihe

Celý názov Sponsor- and Country-Related Predictors of Sponsorship Effectiveness
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2014
Počet strán 185
EAN 9783658076832
ISBN 3658076836
Libristo kód 07177740
Váha 2753
Rozmery 148 x 11 x 210
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet