Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Social Marketing to Protect the Environment

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Social Marketing to Protect the Environment Doug McKenzie-Mohr
Libristo kód: 04377171
Nakladateľstvo SAGE Publications Inc, júl 2011
Social marketing takes key marketing principles and applies them to campaigns and efforts to influen... Celý popis
? points 267 b
106.49
Skladom u dodávateľa Odosielame za 15-20 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Cracking the Coding Interview Gayle Laakmann McDowell / Brožovaná
common.buy 35.86
TOP
Monster: The Perfect Edition, Vol. 1 Naoki Urasawa / Brožovaná
common.buy 16.01
TOP
Life is Strange 1-3 Boxed Set Claudia Leonardi / Brožovaná
common.buy 47.24
TOP
A Good Girl's Guide to Murder Holly Jackson / Brožovaná
common.buy 9.06
TOP
Thomas Schaller, Architect of Light Thomas Schaller / Pevná
common.buy 51.07
TOP VÝPREDAJ
Mythos Stephen Fry / Brožovaná
common.buy 9.46
TOP
Twisted Games Ana Huang / Brožovaná
common.buy 19.13
Immortal Hulk Omnibus Volume 2 Al Ewing / Brožovaná
common.buy 22.96
Hundertwasser Friedensreich Hundertwasser / Pevná
common.buy 18.83
Orpheus Girl / Brožovaná
common.buy 10.97
Miracle Equation / Brožovaná
common.buy 11.88

Social marketing takes key marketing principles and applies them to campaigns and efforts to influence social action. In Social Marketing to Protect the Environment, the focus turns to the environment, and how social marketing can be successful to change environmental behaviour. The text begins with a definition of the Social Marketing Model and includes a discussion of various tools that can be used to develop social marketing strategies. It then moves into sections on Residential-Related Behaviours and Commercial-Related Behaviours. These sections follow a consistent format and: - Describe a variety of environmental issues - Give examples of the numerous changes in behaviours and/or practices that would contribute to reducing the problem - Provide mini-cases that illustrate the successful use of social marketing principles along with tools to influence this behaviour in similar situations - Review what worked and what could have been improved. A final section provides future directions and recommendations.

Informácie o knihe

Celý názov Social Marketing to Protect the Environment
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2011
Počet strán 256
EAN 9781412991292
ISBN 1412991293
Libristo kód 04377171
Nakladateľstvo SAGE Publications Inc
Váha 464
Rozmery 179 x 252 x 14
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet