Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Service-Dominant Logic of Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Service-Dominant Logic of Marketing Stephen L. Vargo
Libristo kód: 06390132
Nakladateľstvo Taylor & Francis Ltd, máj 2006
Presents a paradigm for the marketing discipline that is service-oriented, customer-oriented, relati... Celý popis
? points 768 b
303.27
U vydavateľa na objednávku Odosielame za 17-26 dní

30 dní na vrátenie tovaru

Presents a paradigm for the marketing discipline that is service-oriented, customer-oriented, relationship-focused, and knowledge-based, and places marketing, once viewed as a support function, central to overall business strategy. This book elaborates on this model to provide insight and commentary.

Informácie o knihe

Celý názov Service-Dominant Logic of Marketing
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 2006
Počet strán 468
EAN 9780765614902
ISBN 9780765614902
Libristo kód 06390132
Nakladateľstvo Taylor & Francis Ltd
Váha 1028
Rozmery 262 x 186 x 32
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet