Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

SAGE Handbook of Marketing Theory

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha SAGE Handbook of Marketing Theory Pauline Maclaran
Libristo kód: 04287163
Nakladateľstvo SAGE Publications Ltd, december 2009
Bringing together the latest debates concerning the development of marketing theory, featuring origi... Celý popis
? points 378 b
150.89
Skladom u dodávateľa Odosielame za 14-18 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Operations Management David Barnes / Brožovaná
common.buy 98.91
Leaving A Godly Legacy Charles Stanley / Brožovaná
common.buy 13.41
Origins of the Cultural Revolution Roderick MacFarquhar / Brožovaná
common.buy 73.98
Phenomenology, Interpretation and Community Stephen H. Watson / Brožovaná
common.buy 43.90
Finanzwissenschaft. Erganzungs Adolph Wagner / Brožovaná
common.buy 24.01
Regionalism, Globalisation and International Order Jens-Uwe Wunderlich / Pevná
common.buy 200.65
Mia's Magic Uncle Lindsay MacLeod / Brožovaná
common.buy 7.16
Short History of Rome E. E. Bryant / Brožovaná
common.buy 47.93
Multiple Classifier Systems Carlo Sansone / Brožovaná
common.buy 61.46

Bringing together the latest debates concerning the development of marketing theory, featuring original contributions from a selection of leading international authors, this collection aims to give greater conceptual cohesion to the field, by drawing together the many disparate perspectives and presenting them in one volume. The contributors are all leading international scholars, chosen to represent the intellectual diversity within marketing theory. Divided into six parts, the handbook covers the historical development of marketing theory; its philosophical underpinnings; major theoretical debates; the impact of theory on representations of the consumer; and, the impact of theory on representations of the marketing organisation and contemporary issues in marketing theory.

Informácie o knihe

Celý názov SAGE Handbook of Marketing Theory
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 2009
Počet strán 544
EAN 9781847875051
ISBN 184787505X
Libristo kód 04287163
Nakladateľstvo SAGE Publications Ltd
Váha 1126
Rozmery 252 x 179 x 34
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet