Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

SAGE Brief Guide to Marketing Ethics

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha SAGE Brief Guide to Marketing Ethics Sage Publications
Libristo kód: 01342553
Nakladateľstvo SAGE Publications Inc, máj 2011
With key terms and concepts related to marketing ethics presented in a short, easy-to-use format, th... Celý popis
? points 193 b
76.90
Skladom u dodávateľa Odosielame za 9-12 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Witchcraft and Magic in the Nordic Middle Ages Stephen A. Mitchell / Brožovaná
common.buy 40.06
Marriage of Heaven and Hell William Blake / Brožovaná
common.buy 9.07
Psoriáza Vladimír Vašků / Brožovaná
common.buy 5.84
Early Roman Warrior 753-321 BC Nic Fields / Brožovaná
common.buy 17.05
Huráreň Vladimír Machaj / Pevná
common.buy 3.42
Making of the Modern Law of Defamation Paul Mitchell / Pevná
common.buy 158.26
Foi Qui Guerit Jean-Martin Charcot / Brožovaná
common.buy 16.14
Death Penalty Roger Hood / Brožovaná
common.buy 102.44
Teaching Literacy for Love and Wisdom Bruce Novak / Brožovaná
common.buy 40.36
Alfred-Delp-Jahrbuch. Band 7/2013 Roland Hartung / Brožovaná
common.buy 20.68
Doing Academic Writing in Education Janet C. Richards / Pevná
common.buy 200.65
Grounded Vision William H. Major / Pevná
common.buy 49.25
PRIPRAVUJEME
Foundation of the Peabody Tradition George A. Dillingham / Pevná
common.buy 58.74
Sustainable Industrial Chemistry Fabrizio Cavani / Pevná
common.buy 203.58

With key terms and concepts related to marketing ethics presented in a short, easy-to-use format, this guide is an essential companion for marketing courses or as a reference for students and practitioners who would like to learn more about the basics of ethical marketing. The text is divided into four sections which contain important keywords that relate to those sections: Business Ethics, Ethics and the Marketing Mix, Ethics and the Promotional Mix, and Special Topics in Marketing Ethics. Each keyword entry is written by a scholar drawn from the fields of business and marketing ethics, and is a comprehensive essay on such crucial topics as ethical issues in pricing, green marketing, and deceptive advertising. Each essay includes a list of references and suggested readings for each article so that readers can find more information on those issues they are most interested in.

Informácie o knihe

Celý názov SAGE Brief Guide to Marketing Ethics
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2011
Počet strán 232
EAN 9781412995146
ISBN 1412995140
Libristo kód 01342553
Nakladateľstvo SAGE Publications Inc
Váha 276
Rozmery 157 x 228 x 9
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet