Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Retail Value Proposition

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Retail Value Proposition Kyle B Murray
Libristo kód: 01216309
Nakladateľstvo University Of Toronto Press, február 2013
How do leading retailers create value for their customers? They craft unique experiences at compelli... Celý popis
? points 146 b
58.03
Skladom u dodávateľa Odosielame za 19-25 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Meine geniale Freundin Elena Ferrante / Brožovaná
common.buy 11.17
Cara Delevingne Abi Smith / Brožovaná
common.buy 15.51
Santa Klaus Murder Mavis Doriel Hay / Brožovaná
common.buy 9.26
Merchant of Venice Faye Yong / Brožovaná
common.buy 10.27
Canterbury Tales Geoffrey Chaucer / Brožovaná
common.buy 6.74
Battlefield 3: The Russian Andy McNab / Brožovaná
common.buy 10.07
The Commander's Daughter / Brožovaná
common.buy 10.97
Compleat Fisher John Smith / Brožovaná
common.buy 18.43
Down Milldyke Way Harry Bowling / Brožovaná
common.buy 11.68
Lobbyismus in Der Brd Konrad Dobschütz / Brožovaná
common.buy 17.42

How do leading retailers create value for their customers? They craft unique experiences at compelling prices. This book introduces a new and effective way to manage those experiences based on three critical factors - environment, selection, and engagement (ESE) - that separate successful retailers from those that fail and are forgotten. The ESE framework is derived from the academic literature on retail management and consumer marketing, and supplemented by hundreds of hours of interviews with executives and marketers from Canada's leading companies, including Loblaw, Indigo Books and Music, and Lululemon. Kyle B. Murray illustrates the components of this framework with examples and case studies that examine how the shopping environment, product selection, and customer engagement each affect consumer decision and create competitive advantage. Whether you are an aspiring merchant or an industry veteran, this book's strategic framework will help you build a solid foundation for your business in today's ever-evolving retail marketplace.

Informácie o knihe

Celý názov Retail Value Proposition
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 2013
Počet strán 248
EAN 9781442643635
ISBN 1442643633
Libristo kód 01216309
Nakladateľstvo University Of Toronto Press
Váha 520
Rozmery 231 x 158 x 22
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet