Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Vážení zákazníci, telefonická zákaznícka podpora je aktuálne k dispozícii v pracovných dňoch od 9:00 do 13:00 hodiny.

Promoting Consumer Engagement Through Emotional Branding and Sensory Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Promoting Consumer Engagement Through Emotional Branding and Sensory Marketing Priya Jindal
Libristo kód: 42315667
Nakladateľstvo IGI GLOBAL, december 2022
? points 697 b
276.25
Skladom u dodávateľa Odosielame za 15-20 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Meditations Marcus Aurelius / Brožovaná
common.buy 8.81
TOP
Meditations Marcus Aurelius / Brožovaná
common.buy 9.01
Flavours and Fragrances Ralf G. Berger / Brožovaná
common.buy 207.76

Informácie o knihe

Celý názov Promoting Consumer Engagement Through Emotional Branding and Sensory Marketing
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 2022
Počet strán 324
EAN 9781668458976
ISBN 1668458977
Libristo kód 42315667
Nakladateľstvo IGI GLOBAL
Váha 1080
Rozmery 221 x 286 x 22
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet