Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Promoting Competition in Global Markets - A Multi-National Approach

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Promoting Competition in Global Markets - A Multi-National Approach Peter J. Lloyd
Libristo kód: 05118745
Nakladateľstvo Edward Elgar Publishing Ltd, máj 1999
This work throws light on the promotion and defence of competition in globalizing markets. It shows... Celý popis
? points 298 b
118.64
Skladom u dodávateľa v malom množstve Odosielame za 14-18 dní

30 dní na vrátenie tovaru

This work throws light on the promotion and defence of competition in globalizing markets. It shows how the liberalizing of cross-border flows of goods, services and capital makes competition very important and discusses multi-national approaches to competition in the WTO, EU, OECD, UNCTAD and CER.

Informácie o knihe

Celý názov Promoting Competition in Global Markets - A Multi-National Approach
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 1999
Počet strán 232
EAN 9781858988030
Libristo kód 05118745
Nakladateľstvo Edward Elgar Publishing Ltd
Váha 476
Rozmery 156 x 234 x 23
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet