Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Principles of Advertising and IMC

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Principles of Advertising and IMC Tom Duncan
Libristo kód: 11305487
Nakladateľstvo MCGRAW HILL BOOK CO, december 2003
Principles of Advertising and IMC, 2/e by Tom Duncan explains the principles and practices of advert... Celý popis
? points 631 b
251.53
50 % šanca Prehľadáme celý svet Kedy knihu dostanem?

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Start Your Own Sole Proprietorship Kim Isaac Greenblatt / Brožovaná
common.buy 13.52

Principles of Advertising and IMC, 2/e by Tom Duncan explains the principles and practices of advertising and the other marketing communication functions within an integrated context complete with an integrated planning process. Duncan's text presents the

Informácie o knihe

Celý názov Principles of Advertising and IMC
Autor Tom Duncan
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 2004
Počet strán 774
EAN 9780072537741
ISBN 0072537744
Libristo kód 11305487
Nakladateľstvo MCGRAW HILL BOOK CO
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet