Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Philosophy of Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Philosophy of Marketing Mark Tadajewski
Libristo kód: 02061744
Nakladateľstvo SAGE Publications Ltd, december 2013
The importance of philosophy for developing marketing and consumer theory is a key area of interest... Celý popis
? points 2517 b
1 001.02
Skladom u dodávateľa Odosielame za 14-18 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Before the Coffee Gets Cold Toshikazu Kawaguchi / Brožovaná
common.buy 9.05
TOP
Unravel Me Tahereh Mafi / Brožovaná
common.buy 9.25
TOP
The Art of War Sun Tzu / Pevná
common.buy 20.22
TOP
Dance of Thieves Mary E. Pearson / Brožovaná
common.buy 11.87
TOP
Leaves of Grass Walt Whitman / Pevná
common.buy 10.36
Witch's Yearbook / Brožovaná
common.buy 14.18
NES Encyclopedia CHRIS SCULLION / Brožovaná
common.buy 21.93
SM Jrnl Hedgehogs Inc Peter Pauper Press / Pevná
common.buy 7.94
Forever After All / Brožovaná
common.buy 16.80
Lucy & Andy Neanderthal: The Stone Cold Age Jeffrey Brown / Brožovaná
common.buy 7.03
Lot / Brožovaná
common.buy 10.66
Understanding Integrated Reporting Carol Adams / Brožovaná
common.buy 51.21

The importance of philosophy for developing marketing and consumer theory is a key area of interest amongst scholars in the field, and is typically one of the more difficult to understand and apply. This new five-volume collection brings together the seminal articles that students and scholars must assimilate if they are to have a fully rounded understanding of the relevance of philosophy for their research, the varied nature of marketing and consumer research, and to help situate their own contributions to knowledge. The major work is edited by three highly-regarded in the field, who also provide a new contextualising introductory chapter for the collection. Volume One : Historical and Philosophical Overview Volume Two: General Theory and the Realism versus Relativism Debates Volume Three: Alternative and Multiple Paradigms Volume Four: Rethinking Concepts Volume Five: Consumer Studies

Informácie o knihe

Celý názov Philosophy of Marketing
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 2013
Počet strán 2032
EAN 9781446274910
ISBN 1446274918
Libristo kód 02061744
Nakladateľstvo SAGE Publications Ltd
Váha 3780
Rozmery 156 x 234 x 150
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet