Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Phenomenon of brand hate. Behavioral consequences and managerial implications

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Phenomenon of brand hate. Behavioral consequences and managerial implications Teresa Pavelka
Libristo kód: 13791748
Nakladateľstvo Grin Publishing, august 2016
Master's Thesis from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communic... Celý popis
? points 128 b
51.03
Skladom u dodávateľa Odosielame za 15-20 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


PRIPRAVUJEME
What to Eat and How to Eat it Ren?e Elliott / Pevná
common.buy 22.34
Youtube Channel Virginia Loh-Hagan / Pevná
common.buy 32.21
Sin rumbo por el mundo, Catalina y el oso Christiane Pieper / Brožovaná
common.buy 13.88
Boleta de núvol ALEX DE MARCOS MUNDOPIRUUU / Brožovaná
common.buy 17.31
Soccer Legends Jorge Arevalo / Brožovaná
common.buy 11.77
Neurología infantil / Brožovaná
common.buy 31.00
Raskolnikow Roman FYODOR DOSTOYEVSKY / Brožovaná
common.buy 33.82
Six Degrees of Wayne Kimmel Wayne Kimmel / Brožovaná
common.buy 17.51
Detektiv Conan Special Black Edition. Pt.2 Gosho Aoyama / Brožovaná
common.buy 6.74

Master's Thesis from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,7, Radboud Universiteit Nijmegen (Nijmegen School of Management), language: English, abstract: Brand hate can entail a series of consumer behaviors that may result in brand equity loss. The following thesis explores the phenomenon of brand hate through the conduction of in-depth interviews among 20 consumers from a variety of backgrounds. Drawing on theory from social psychology and Sternberg's (2003) duplex theory of hate, the author presents results with regard to the nature of brand hate, the consequences it entails, its development over time, as well as managerial implications to tackle this phenomenon. An important finding is that a significant proportion of consumers is more inclined to feel dislike rather than hate towards brands and that consumers' disposition to engage in online WOM and activism is particularly low.

Informácie o knihe

Celý názov Phenomenon of brand hate. Behavioral consequences and managerial implications
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2016
Počet strán 66
EAN 9783668263161
ISBN 3668263167
Libristo kód 13791748
Nakladateľstvo Grin Publishing
Váha 95
Rozmery 148 x 210 x 4
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet