Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Packaging Design - Successful Product Branding From Concept to Shelf 2e

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Packaging Design - Successful Product Branding From Concept to Shelf 2e Marianne R Klimchuk
Libristo kód: 01212047
Nakladateľstvo John Wiley & Sons Inc, január 2013
Now in full-color throughout, the second edition of Packaging Design offers fully up-to-date coverag... Celý popis
? points 194 b
77.43
Skladom u dodávateľa v malom množstve Odosielame za 11-15 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Super Normal Naoto Fukasawa / Brožovaná
common.buy 23.95
Logo, revised edition / Pevná
common.buy 35.37
Structural Packaging Paul Jackson / Brožovaná
common.buy 25.97
H-Point Stuart Macey / Brožovaná
common.buy 41.14
Drawing for Product Designers Kevin Henry / Brožovaná
common.buy 30.22
Material Innovation Andrew H. Dent / Brožovaná
common.buy 25.97
Package Design Workbook Steven DuPuis / Brožovaná
common.buy 20.21
Creative Packaging: One-Piece Packaging Solution JACKSON PAUL / Brožovaná
common.buy 27.69
Packaging Design Chris van Uffelen / Pevná
common.buy 48.42
Color, Space, and Style Mimi Love / Brožovaná
common.buy 36.99
Botany for Designers Kimberly Duffy Turner / Pevná
common.buy 45.48
Functional Packaging Prototypes Jinming Chen / Brožovaná
common.buy 39.22
Interactive Packaging Design Peng Chong / Pevná
common.buy 44.98
Sustainable Packaging Subramanian Senthilkannan Muthu / Brožovaná
common.buy 110.49
Fundamentals of Packaging Technology B. Kumar / Brožovaná
common.buy 18.09

Now in full-color throughout, the second edition of Packaging Design offers fully up-to-date coverage of the entire packaging design process, including the business of packaging design, design principles, the creative process, and pre-production and production issues. New chapters cover topics related to branding, business strategies, social responsibility, and sustainability. All new case studies and examples illustrate every phase of the process, making this the single most important guide for designers on how to create successful packaging designs that serve as the marketing vehicle for consumer products.

Informácie o knihe

Celý názov Packaging Design - Successful Product Branding From Concept to Shelf 2e
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2013
Počet strán 256
EAN 9781118027066
ISBN 111802706X
Libristo kód 01212047
Nakladateľstvo John Wiley & Sons Inc
Váha 648
Rozmery 203 x 228 x 14
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet