Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Negotiating Values in the Creative Industries

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Negotiating Values in the Creative Industries Brian MoeranJesper Strandgaard Pedersen
Libristo kód: 02051780
Nakladateľstvo Cambridge University Press, november 2012
Fairs, festivals and competitive events play a crucial role in the creative industries; yet their si... Celý popis
? points 152 b
60.75
Skladom u dodávateľa Odosielame za 9-12 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Člověk a jeho pradějiny Josef Wolf / Pevná
common.buy 12.91
Fundamentals of Turbomachinery William W Peng / Pevná
common.buy 171.48
Hello, I'm Your Polish Neighbour Wiktor Moszczynski / Brožovaná
common.buy 14.22
I Used to be Afraid Laura Vaccaro Seeger / Pevná
common.buy 15.84
Wachstum und Terms of Trade. Manfred Krüper / Brožovaná
common.buy 42.59
10 Grundsatze der Elektrophysiologie Eberhard W. Eckert / Brožovaná
common.buy 37.84
Robot Intelligence Honghai Liu / Pevná
common.buy 186.32
Finite Elemente Dietrich Braess / Brožovaná
common.buy 77.71
Poems Fanny Kemble / Brožovaná
common.buy 24.82
Effective Leadership Denise Chaffer / Brožovaná
common.buy 54.40

Fairs, festivals and competitive events play a crucial role in the creative industries; yet their significance has been largely overlooked. This 2011 book explores the role of such events through a series of studies that include some of the most iconic fairs and festivals in the world. It brings together a team of distinguished scholars to examine art fairs, biennales, auctions, book fairs, television programming markets, film festivals, animation film festivals, country music festivals, fashion weeks, wine classifications and wine tasting events. This diverse set of studies shows that such events serve a variety of purposes: as field-configuring events (FCEs), as a way of ritualising industry practices and as 'tournaments of values' where participants negotiate different cultural values to resolve economic issues. Suitable for academics and practitioners, this book presents a fascinating perspective on the role and importance of fairs, festivals and competitive events in the creative industries.

Informácie o knihe

Celý názov Negotiating Values in the Creative Industries
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2012
Počet strán 376
EAN 9781107411708
ISBN 110741170X
Libristo kód 02051780
Nakladateľstvo Cambridge University Press
Váha 522
Rozmery 155 x 229 x 21
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet