Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Multichannel Service Relationships

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Multichannel Service Relationships Byron Keating
Libristo kód: 06832890
Nakladateľstvo VDM Verlag, máj 2010
The emergence of multichannel service delivery has important implications for the management of serv... Celý popis
? points 219 b
87.47
Skladom u dodávateľa Odosielame za 15-20 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Mark Rothko Kate Rothko Prizel / Pevná
common.buy 114.10
White & Proud Keri Brye / Pevná
common.buy 25.82
PRIPRAVUJEME
Multi/Intercultural Conversations Shirley R. Steinberg / Brožovaná
common.buy 42.57
Contagion Katherine MacLean / Brožovaná
common.buy 7.66
Born Of Blood: Stand Alone Andrew M Minister / Brožovaná
common.buy 15.02
La Mer Et La Marine, Par Maxime Petit, Petit-M / Brožovaná
common.buy 29.05
Las aventuras de Huckleberry Finn Mark Twain / Brožovaná
common.buy 15.83
Two Sermos Preached in the Church of S. Aloysius, Oxford Newman John Henry / Brožovaná
common.buy 15.53
Black, White, and Gray Amy Walton / Brožovaná
common.buy 7.66

The emergence of multichannel service delivery has important implications for the management of service relationships. The research presented in this book probes the nature of multichannel service relationships by examining how the drivers of good service and customer loyalty vary between the online and offline channels. The research confirms that customer-relationship management theory is well supported in both the online and offline contexts, providing general support for a 'chain of impact' in which effective service will enhance the quality of the firm-customer relationship, and thereby increase loyalty perceptions of a customer. The research does, however, reveal some interesting insights into how the service delivery channel influences the interpretation of, and interplay between, the key constructs of service quality, relationship quality, and customer loyalty.

Informácie o knihe

Celý názov Multichannel Service Relationships
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2010
Počet strán 308
EAN 9783639254242
ISBN 3639254244
Libristo kód 06832890
Nakladateľstvo VDM Verlag
Váha 492
Rozmery 157 x 231 x 20
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet