Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Media, Masculinities, and the Machine

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Media, Masculinities, and the Machine Dan Damion Fleming Sturm
Libristo kód: 01350600
Nakladateľstvo Bloomsbury Publishing, jún 2013
Media, Masculinities, and the Machine identifies a distinctive phenomenon in today's media culture -... Celý popis
? points 125 b
49.76
Skladom u dodávateľa Odosielame za 15-20 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Geschichten vom Zauberer Hokopus Peter-Wolfgang Klose / Brožovaná
common.buy 16.61
Neugesammelte Volkssagen aus dem Lande Baden Bernhard Baader / Brožovaná
common.buy 13.79
Cognitive Wireless Networks Frank H. P. Fitzek / Pevná
common.buy 120.90
Graffiti D'Italia, by W.W. Story. William Wetmore Story / Brožovaná
common.buy 33.74
Child's Dream Of A Star Charles Dickens / Brožovaná
common.buy 14.60
Pathways to the Presidency Patricia Gutek / Brožovaná
common.buy 32.84
Everybody Up: 1: Class Audio CDs Susan Banman Sileci / Audio CD
common.buy 78.48

Media, Masculinities, and the Machine identifies a distinctive phenomenon in today's media culture - the contemporary male fantasy of 'suiting up' and pushing technology to its limits. The authors deconstruct this fantasy using two in-depth studies from American, British and global media: the social imagining of hi-tech in the long-running Transformers franchise and global Formula One motorsport, with links to numerous other areas of contemporary culture. By drawing on non-representational theory and the latest theories of affect while employing the method of autoethnography to explore what boys and men 'want' and say, the book offers a timely contribution to our understanding of contemporary cultural attachments. The book provides informative accounts of two instances united by their apparent gender focus and by their interest in ways of imagining high-tech. Tracking their theme through TV, cinema, toys, magazines, merchandising, and the culture of the gadget, the authors raise important questions about mediated masculinities today and propose a new theoretical framework for uncovering what is going on.

Informácie o knihe

Celý názov Media, Masculinities, and the Machine
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2013
Počet strán 248
EAN 9781623565114
ISBN 1623565111
Libristo kód 01350600
Nakladateľstvo Bloomsbury Publishing
Váha 364
Rozmery 229 x 156 x 13
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet