Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Mechanical Engineering Data Handbook

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Mechanical Engineering Data Handbook Mukesh Pandey
Libristo kód: 10912116
Nakladateľstvo I K International Publishing House Pvt. Ltd, december 2014
This textbook on mechanical engineering presents the subject in a systematic and easy to understand... Celý popis
? points 161 b
64.26
50 % šanca Prehľadáme celý svet Kedy knihu dostanem?

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Complete Norwegian Beginner to Intermediate Course Margaretha Danbolt-Simons / Pevná
common.buy 42.47
Axel Scheffler's Pocket Library Axel Scheffler / Pevná
common.buy 7.25
Maxipes Fík 1. - DVD - 60 nejlepších večerníčků Šalamoun Jiří Čechura Rudolf / Video
common.buy 3.32
Animal That Therefore I Am Jacques Derrida / Brožovaná
common.buy 32.18
El Laberinto de la Soledad y Otras Obras Octavio Paz / Brožovaná
common.buy 16.64
The Lost Girls Jennifer Baggett / Brožovaná
common.buy 15.83
History of Iranian Literature J. Rypka / Pevná
common.buy 56.69
Main Prenante W. Riordan / Brožovaná
common.buy 5.54
2015 Vol.4 Joshua Hashemzadeh / Pevná
common.buy 40.85
Science de la Politique Sans Auteur / Brožovaná
common.buy 31.17
PRIPRAVUJEME
Of This World Joseph Stroud / Brožovaná
common.buy 16.64
Show of Hands Ingrid M. Crepeau / Brožovaná
common.buy 29.45
Aux Pays de Napoleon. l'Egypte Legrain-G / Brožovaná
common.buy 20.57
Complete Norwegian Beginner to Intermediate Course Margaretha Danbolt-Simons / Adobe ePub
common.buy 4.33
Text 4 Revenge Jason Strange / Brožovaná
common.buy 8.16

This textbook on mechanical engineering presents the subject in a systematic and easy to understand manner. It includes a large number of design data for machine, thermal and steam tables; design data related to human factors and design data for statistical reliability; and figures and proportions of various types of materials, machine components, engines, thermal and steam tables.

Informácie o knihe

Celý názov Mechanical Engineering Data Handbook
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2014
Počet strán 1136
EAN 9789382332183
ISBN 9789382332183
Libristo kód 10912116
Rozmery 180 x 240
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet