Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Measure What Matters to Customers - Using Key Predictive Indicators

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Measure What Matters to Customers - Using Key Predictive Indicators Baker
Libristo kód: 04085750
Nakladateľstvo John Wiley & Sons Inc, október 2006
Measure What Matters to Customers reveals how to capitalize on Key Predictive Indicators (KPIs), the... Celý popis
? points 206 b
82.05
Skladom u dodávateľa Odosielame za 9-12 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Measure What Matters to Customers reveals how to capitalize on Key Predictive Indicators (KPIs), the innovative measures that define the success of your enterprise as your customers do. If you want to increase your company's profits by working smarter, this is the book for you.

Informácie o knihe

Celý názov Measure What Matters to Customers - Using Key Predictive Indicators
Autor Baker
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 2006
Počet strán 208
EAN 9780471752943
ISBN 0471752940
Libristo kód 04085750
Nakladateľstvo John Wiley & Sons Inc
Váha 414
Rozmery 151 x 242 x 17
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet