Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Marketing y creatividad : un enfoque instrumental

Jazyk ŠpanielčinaŠpanielčina
Kniha Brožovaná
Kniha Marketing y creatividad : un enfoque instrumental Simón Majaro
Libristo kód: 13117450
Nakladateľstvo Ediciones Díaz de Santos, S.A., apríl 1994
Este libro constituye una guía práctica y con sentido común para el desarrollo de la creatividad y l...
? points 65 b
25.71
50 % šanca Prehľadáme celý svet Kedy knihu dostanem?

30 dní na vrátenie tovaru

Este libro constituye una guía práctica y con sentido común para el desarrollo de la creatividad y la innovación, concebida especialmente para ser aplicada, en el ejercicio de sus actividades, por los directivos de marketing.

Informácie o knihe

Celý názov Marketing y creatividad : un enfoque instrumental
Jazyk Španielčina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 1994
Počet strán 216
EAN 9788479781484
ISBN 8479781483
Libristo kód 13117450
Váha 300
Rozmery 150 x 210
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet