Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Marketing Management Christian Homburg
Libristo kód: 01374973
Nakladateľstvo McGraw-Hill Education - Europe, december 2012
Marketing Management: A Contemporary Perspective provides a fresh new perspective on marketing from... Celý popis
? points 171 b
67.99
50 % šanca Prehľadáme celý svet Kedy knihu dostanem?

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
A Touch of Malice Scarlett St. Clair / Brožovaná
common.buy 8.97
TOP
Monogatari Series Box Set Limited Edition Nisioisin / Brožovaná
common.buy 86.86
TOP
Critical Role Vox Machina: Origins Volume 1 Matthew Mercer / Brožovaná
common.buy 17.34
Final Girl Support Group Grady Hendrix / Brožovaná
common.buy 16.84
Tarot - the Open Reading Yoav Ben-Dov / Brožovaná
common.buy 15.73
BABOK V3 Revision Guide Amit Lingarchani / Brožovaná
common.buy 19.56
Free Women, Free Men Camille Paglia / Brožovaná
common.buy 10.58
Marketing Management Phil T. Kotler / Pevná
common.buy 108.45
Pocket Complete Color Harmony / Brožovaná
common.buy 12.60
Super Mario Manga Mania / Brožovaná
common.buy 10.08
TOGAF 9 certified study guide for The Open Group Rachel Harrison / Brožovaná
common.buy 56.69
Tourism Management Clare Inkson / Brožovaná
common.buy 53.77
Ninja Potty Break ALEXANDR WILTBERGER / Pevná
common.buy 18.25

Marketing Management: A Contemporary Perspective provides a fresh new perspective on marketing from some of the leading researchers in Europe.§§The book offers students and practitioners the comprehensive coverage they need to make the right decisions to create and implement highly successful marketing strategies. This exciting new edition includes updated cases and combines scholarly international research with relevant and contemporary examples from markets and brands across the world.§§The authors combine their experience as researchers and industry consultants to provide the conceptual and theoretical underpinning of marketing and empirical research, helping students to understand how marketing concepts can be applied and implemented. The book covers a full range of industries including business-to-customer, business-to-business, services marketing, retailing and international marketing from companies around the globe.

Informácie o knihe

Celý názov Marketing Management
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2012
Počet strán 641
EAN 9780077146047
ISBN 0077146042
Libristo kód 01374973
Váha 1228
Rozmery 196 x 260 x 28
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet