Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Vážení zákazníci, telefonická zákaznícka podpora je aktuálne k dispozícii v pracovných dňoch od 9:00 do 13:00 hodiny.

Managing Creativity

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Managing Creativity Barbara Townley
Libristo kód: 04378504
Nakladateľstvo Cambridge University Press, december 2009
What are the challenges and opportunities of managing people in creative industries? How are the ten... Celý popis
? points 253 b
100.99
Skladom u dodávateľa Odosielame za 15-20 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Mary Reilly Valerie Martin / Brožovaná
common.buy 10.30
Look Through the Eyes of Another Angela DuBay / Pevná
common.buy 27.99
Speed Mathematics Using the Vedic System Vali Nasser / Brožovaná
common.buy 16.37
Fuzzy-Set Social Science Charles C. Ragin / Brožovaná
common.buy 44.57
Healing Bouquet Vinton McCabe / Brožovaná
common.buy 16.97
Apology For Mohamed (1829) Godfrey Higgins / Pevná
common.buy 34.06
Umwelt- Und Ressourcenschutz ALS Unternehmensziel Heinz-Georg Baum / Brožovaná
common.buy 67.02

What are the challenges and opportunities of managing people in creative industries? How are the tensions between creative and commercial pressures mediated? The creative industries are an area of increasing economic importance. Yet creative industries and creative-based organizations are rife with problems such as whether and how control of the creative process should be exercised; the extent to which knowledge of creative production may be made explicit; and how the 'connection' between producer and consumer should be mediated. In Managing Creativity, first published in 2009, a team of experts from a diverse range of fields - including management, fine art, music, the internet, design, theatre and publishing - discuss these and other problems concerning the relationship between management and creativity. Developing an appreciation of these problems is theoretically productive, not only because it throws light onto our understanding of creative-based organizations, but also because it can be revelatory about organizations more generally.

Informácie o knihe

Celý názov Managing Creativity
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 2009
Počet strán 364
EAN 9780521518536
ISBN 0521518539
Libristo kód 04378504
Nakladateľstvo Cambridge University Press
Váha 694
Rozmery 237 x 277 x 28
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet