Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Managing and Marketing Tourist Destinations

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Managing and Marketing Tourist Destinations Seyhmus Baloglu
Libristo kód: 06704174
Nakladateľstvo Taylor & Francis Ltd, október 2010
Evaluates the theoretical approaches and applications to competitive advantage within tourist destin...
? points 507 b
201.77
Skladom u dodávateľa Odosielame za 15-20 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


In the Beginning Was the Ghetto Oskar Rosenfeld / Brožovaná
common.buy 37.83
Java Power Tools John Ferguson Smart / Brožovaná
common.buy 31.79
Dissimilar Material Joining Vivek Bangar / Brožovaná
common.buy 52.02
Ganzler Journals R L Galbraith / Brožovaná
common.buy 15.19
Evolution of Standards Volker Simmering / Brožovaná
common.buy 58.56
Mediacion Yanett Quiroz Valdovinos / Brožovaná
common.buy 41.75
Learning Society: Challenges and Trends Richard Edwards / Brožovaná
common.buy 46.79
Two Pragmatisms H. O. Mounce / Brožovaná
common.buy 68.93
Changing Russian University Tatiana Maximova-Mentzoni / Pevná
common.buy 211.23

Evaluates the theoretical approaches and applications to competitive advantage within tourist destinations and demonstrate the ways to further develop the concept of destination competitiveness for application within tourist destinations.

Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet