Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Making Sense of Media - Key Texts in Media and Cultural Studies

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Making Sense of Media - Key Texts in Media and Cultural Studies Arthur Asa Berger
Libristo kód: 04954530
Nakladateľstvo John Wiley and Sons Ltd, august 2004
Making Sense of Media is a lively and accessible text that helps readers understand mass media and t... Celý popis
? points 128 b
50.94
Skladom u dodávateľa Odosielame za 9-12 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Pendulum Magic for Beginners Richard Webster / Brožovaná
common.buy 12.70
VÝPREDAJ
Finger Phonics book 5 Sue Lloyd / Leporelo
common.buy 6.55
Chamonix Mountain Adventures Hilary Sharp / Brožovaná
common.buy 20.67
Convergence Culture Henry Jenkins / Pevná
common.buy 91.91
Walking in a Widening World Hendrik M Vroom / Brožovaná
common.buy 47.81
Latinamericanismo Vs Imperialismo Fidel Castro / Brožovaná
common.buy 20.47
And the Life of the World to Come John F. Craghan / Brožovaná
common.buy 14.52
St Annes Through Time Peter Byrom / Brožovaná
common.buy 18.45
Goals to Gold Lee Sandford / Brožovaná
common.buy 24.10
Tappskor & Hästskosöm 1 Sofia Melander / Pevná
common.buy 19.87
Starting to Teach Latin Steven Hunt / Brožovaná
common.buy 49.23
People and the Word Robert Warrior / Brožovaná
common.buy 28.95
India and Emerging Asia R. R. Sharma / Pevná
common.buy 56.19

Making Sense of Media is a lively and accessible text that helps readers understand mass media and the texts they carry. Designed expressly for those interested in gaining a solid understanding of the media and how they work, it is an indispensable book. * Offers a lively, accessible, and concise textbook to help readers understand mass media and their texts* Covers seminal figures, concepts and scholarship in mass media studies, including Vladimir Propp, Mikhail Bakhtin, Raymond Williams, Fredric Jameson, and Stuart Hall* Explores the ideas found in nineteen significant books that will provide useful insights and concepts for anyone interested in the study of the media* Features chapter--by--chapter short articles by the author, that address an idea or theory in the particular book being discussed* Includes charts, boxes features, exercises, and illustrations to round out analyses and engage the beginning student

Informácie o knihe

Celý názov Making Sense of Media - Key Texts in Media and Cultural Studies
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2004
Počet strán 206
EAN 9781405120173
ISBN 1405120177
Libristo kód 04954530
Nakladateľstvo John Wiley and Sons Ltd
Váha 322
Rozmery 155 x 227 x 15
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet