Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People Joseph Michelli
Libristo kód: 01321237
Nakladateľstvo McGraw-Hill Education - Europe, september 2013
The proven leadership philosophies behind Starbucks incredible brand loyalty §Joseph Michelli, autho... Celý popis
? points 59 b
23.51
Skladom u dodávateľa v malom množstve Odosielame za 3-5 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Zákazníci tiež kúpili


Customer Loyalty Jill Griffin / Brožovaná
common.buy 19.27

The proven leadership philosophies behind Starbucks incredible brand loyalty §Joseph Michelli, author of the blockbuster The Starbucks Experience , explains the leadership principles that drove the iconic coffee company s resurgence from serious setbacks during the global recession one of the few true turnaround stories of this time.§Michelli establishes five simple principles that Starbucks applied to build long-term global sustainability Savor and Elevate, Love to Be Loved, Reach for Common Ground, Mobilize the Connection, Cherish and Challenge Your Legacy which can be used in any company, in any industry.§Joseph Michelli is the bestselling author of The Starbucks Experience , The New Gold Standard , Prescription for Excellence , and The Zappos Experience .§

Informácie o knihe

Celý názov Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 2013
Počet strán 304
EAN 9780071801256
ISBN 0071801251
Libristo kód 01321237
Váha 474
Rozmery 151 x 212 x 25
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP NOVÉ
Chainsaw Man, Vol. 15 Tatsuki Fujimoto / Brožovaná
common.buy 10.39
TOP
FABLE OMNI01 V01-V02 MINAMI KATSUHISA / Brožovaná
common.buy 17.35
TOP
Onward Howard Schultz / Brožovaná
common.buy 14.22
TOP
Naruto (3-in-1 Edition), Vol. 23 Masashi Kishimoto / Brožovaná
common.buy 12.71
TOP
The Restaurant Manager's Handbook Douglas Robert Brown / Pevná
common.buy 78.01
TOP PRIPRAVUJEME
Marketing Strategy and Competitive Positioning Graham Hooley / Brožovaná
common.buy 96.79
Naruto (3-in-1 Edition), Vol. 12 Masashi Kishimoto / Brožovaná
common.buy 12.91
Assassination Classroom, Vol. 21 Yusei Matsui / Brožovaná
common.buy 8.87
Naruto (3-in-1 Edition), Vol. 17 Masashi Kishimoto / Brožovaná
common.buy 12.20
Marketing Management Phil T. Kotler / Pevná
common.buy 108.50
Wedding Storyteller Roberto Valenzuela / Brožovaná
common.buy 48.04
Restaurant Marketing / Brožovaná
common.buy 21.19

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet