Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Lateral Marketing Philip Kotler
Libristo kód: 04891129
Nakladateľstvo John Wiley & Sons Inc, september 2003
A revolutionary new system for generating the next big marketing ideas and opportunities According t... Celý popis
? points 83 b
33.43
Skladom u dodávateľa Odosielame za 15-20 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Grove Esther Kinsky / Brožovaná
common.buy 13.45
Last Unicorn William DeBuys / Brožovaná
common.buy 28.23
101 Famous Poems Roy J Cook / Pevná
common.buy 13.45
Cesty za poznáním Zdeněk Sázava / binding.
common.buy 4.88
Illuminati Mark Dice / Brožovaná
common.buy 20.79
Working the Land Sandra Schackel / Pevná
common.buy 42.50
Basics - Ätherische Öle Sabrina Herber / Brožovaná
common.buy 16.00
Best-ever Burgers Valerie Ferguson / Pevná
common.buy 4.99
Capoeira ABC Alice Lohmöller / Brožovaná
common.buy 49.95
In Search of Venice Paul Morand / Brožovaná
common.buy 69.22

A revolutionary new system for generating the next big marketing ideas and opportunities According to Philip Kotler, the widely acknowledged "father" of modern marketing, and Fernando Trias de Bes the marketing techniques pioneered in the 1960s and '70s have worked too well. Fierce competition among products with little or nothing to distinguish one from another, along with modern product positioning and targeted marketing techniques, have led to increasing market segmentation. If the trend continues, individual market segments soon will be too small to be profitable. In Lateral Marketing, Kotler and Trias de Bes unveil a revolutionary new model to help readers expand beyond vertical segmentation and generate fresh marketing ideas and opportunities. Philip Kotler (Chicago, IL) is the S. C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing at Northwestern University's Kellogg School of Management. Fernando Trias de Bes (Barcelona, Spain) is the founder of Salvetti & Llombart whose clients include Pepsico, Sony, Hewlett-Packard, Nestle, Credit Suisse, and other top corporations.

Informácie o knihe

Celý názov Lateral Marketing
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 2003
Počet strán 224
EAN 9780471455165
ISBN 0471455164
Libristo kód 04891129
Nakladateľstvo John Wiley & Sons Inc
Váha 526
Rozmery 166 x 241 x 18
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet