Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

International Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha International Marketing Dr. Rakesh Mohan Joshi
Libristo kód: 08877294
Nakladateľstvo OUP India, október 2014
International Marketing 2/e provides a comprehensive coverage of the fundamental concepts of the sub... Celý popis
? points 105 b
41.96
Skladom u dodávateľa Odosielame za 9-13 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


International Marketing, 5e GHAURI / Brožovaná
common.buy 83.32
International Marketing: Winning in the New Global Economy Christopher L. Myers / Brožovaná
common.buy 93.68
International Marketing Management Mario Glowik / Pevná
common.buy 48.60
International Marketing Strategy Patrizia De Luca / Brožovaná
common.buy 61.28
Fairest Beauty Melanie Dickerson / Brožovaná
common.buy 11.36
Destination of the Mirror Rungeen Singh / Brožovaná
common.buy 12.17
My Door Is Always Open Boka Hadzija / Brožovaná
common.buy 22.63
Prayer Manifesto for the Globally Conscious Lischa T Brooks / Brožovaná
common.buy 12.17
Oeuvres Posthumes de Jacques-Henri-Bernardin de Saint-Pierre (Ed.1833) Henri Bernardin De St-Pierre / Brožovaná
common.buy 45.68
Downing Legacy Andersen Honer Mary Andersen Honer / Brožovaná
common.buy 14.58
Texas Jesus Kathryn McGuire / Brožovaná
common.buy 22.53
PRIPRAVUJEME
Disappearance of Criminal Law Richard Jochelson / Brožovaná
common.buy 22.03

International Marketing 2/e provides a comprehensive coverage of the fundamental concepts of the subject, which will be useful to postgraduate students as well as practitioners. The book begins with an introduction to international marketing, and slowly delves deep into the subject. All major topics under the subject have been covered. The depth to which each topic has been dealt with is beyond compare. Written in lucid style, International Marketing 2/e covers both fundamental as well as advance topics under the area. With latest data on the subject from governmental as well as non-governmental sources from around the world and figures to facilitate deep insight into the concepts, and cases on a large variety of industries, the book provides students with a keen understanding of international marketing.

Informácie o knihe

Celý názov International Marketing
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2014
Počet strán 816
EAN 9780198077022
ISBN 0198077025
Libristo kód 08877294
Nakladateľstvo OUP India
Váha 1048
Rozmery 185 x 242 x 33
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet