Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Internal Brand Management in an International Context

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Internal Brand Management in an International Context Christina Ravens
Libristo kód: 01688153
Nakladateľstvo Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG, október 2013
Employees with a sound knowledge of and strong commitments to a brand are likely to display behavior... Celý popis
? points 137 b
54.70
Skladom u dodávateľa Odosielame za 6-8 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Hello Robby Rabbit 1 Storycards Ana Soberon / Karty
common.buy 41.88
Lips Touch: Three Times Laini Taylor / Brožovaná
common.buy 17.35
Gurry on Breach of Confidence Tanya Aplin / Pevná
common.buy 673.75
Cities Book Mini / Pevná
common.buy 30.57
Hochbegabung und Schule Hella Schick / Brožovaná
common.buy 20.68
Integration of the Armed Forces, 1940-1965 Morris J. MacGregor / Brožovaná
common.buy 55.30
Post-Traumatic Stress Disorder Kirtland C. Peterson / Brožovaná
common.buy 121.11
Basic Chinese Mandarin Pimsleur / Audio CD
common.buy 20.48
Auswandern. Die menschliche Seite Antonio Elster / Brožovaná
common.buy 9.98
Nachts Gerlind Reinshagen / Pevná
common.buy 16.85
Khachaturian Masquerade Suite Aram Khachaturian / Brožovaná
common.buy 39.76

Employees with a sound knowledge of and strong commitments to a brand are likely to display behaviors that conform to a brand s identity, so called brand citizenship behavior. Organizations have access to various internal branding instruments that support commitment structures but multinational corporations are challenged by a diverse workforce environment. The study analyzes the relevance of these instruments across a German, Chinese and North American sample. This research further analyzes the impact of an individual s cultural values on brand commitment which is an antecedent to brand citizenship behavior.

Informácie o knihe

Celý názov Internal Brand Management in an International Context
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2013
Počet strán 323
EAN 9783658007539
ISBN 3658007532
Libristo kód 01688153
Váha 4497
Rozmery 148 x 210 x 19
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet