Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Vážení zákazníci, z dôvodu štátneho sviatku nie je dnes zákaznícka podpora k dispozícii. Vašim požiadavkám sa budeme venovať nasledujúci pracovný deň. Ďakujeme za pochopenie.

Intercultural and International Business Communication

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Intercultural and International Business Communication Juan Carlos Palmer Silveira
Libristo kód: 01229507
Nakladateľstvo Verlag Peter Lang, jún 2008
This volume originates from the editors' interest in one of the most relevant fields of research the... Celý popis
? points 392 b
155.98
Skladom u dodávateľa Odosielame za 15-20 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Tělo pro smrt a pro slávu Olivier Clément / binding.
common.buy 4.82
And Four to Go Rex Stout / Brožovaná
common.buy 6.93
Herpes Simplex Virus Russell J. Diefenbach / Brožovaná
common.buy 145.41
How to Think Like Einstein Scott Thorpe / Brožovaná
common.buy 14.18
Korean War Captive in Japan, 1597-1600 Jahyun Kim Haboush / Pevná
common.buy 119.65
Cromwell Antonia Fraser / Brožovaná
common.buy 17.40
El costat salvatge / Brožovaná
common.buy 19.31
Mad Dogs, Midgets and Screw Jobs Patric Laprade / Brožovaná
common.buy 15.89
Konzerte für Horn und Theremin Salminen/Eyck/Storgards/Lapland Chamber Orchestra / Audio CD
common.buy 22.33
Invisible Threshold Catherine Phil MacCarthy / Brožovaná
common.buy 15.29
Im Computerspiel bin ich der Held Melanie Raschke / Brožovaná
common.buy 55.74
A DIGEST OF THE LAW CONCERNING LIBELS: C GENTLEMAN OF THE INN / Pevná
common.buy 31.99

This volume originates from the editors' interest in one of the most relevant fields of research these days: Intercultural and International Business Communication. The needs of the business world to communicate effectively at an international level in order to overcome language differences have proved to be a fascinating topic for many scholars. International business discourse is culturally-situated and therefore context-dependent, and all three - discourse, culture and context - play a key role in the communication process. The present contributions analyse this topic under the perspective of theory, research and teaching. Different scholars have offered their views on the subject, presenting contributions on different areas related to business communication all over the world.

Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet