Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Interactive Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Interactive Marketing ChristopherJ Miles
Libristo kód: 04073829
Nakladateľstvo Taylor & Francis Ltd, marec 2010
Investigates the constructions and reconstructions of discourse that surround the uses of interactiv... Celý popis
? points 531 b
211.76
Skladom u dodávateľa Odosielame za 19-25 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Innovationsfördernde Regulierung. Martin Eifert / Brožovaná
common.buy 94.47

Investigates the constructions and reconstructions of discourse that surround the uses of interactivity in contemporary advertising, public relations, and 'guerrilla marketing'. This book offers a fresh theory of marketing communication based upon approaching persuasion as a dynamic, endless negotiation between distinction-making systems.

Informácie o knihe

Celý názov Interactive Marketing
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 2010
Počet strán 244
EAN 9780415801713
ISBN 0415801710
Libristo kód 04073829
Nakladateľstvo Taylor & Francis Ltd
Váha 482
Rozmery 154 x 235 x 19
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet