Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Impact of On Shelf Availability on Profitability of Super Markets in Karachi

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Impact of On Shelf Availability on Profitability of Super Markets in Karachi Osama Pervez
Libristo kód: 02711021
Nakladateľstvo Grin Verlag, máj 2014
Research Paper from the year 2014 in the subject Business economics - Trade and Distribution, Shahee... Celý popis
? points 101 b
39.82
Skladom u dodávateľa Odosielame za 15-20 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Disconnected Kids - Revised and Updated Robert Melillo / Brožovaná
common.buy 17.51
Brand Relevance David A. Aaker / Pevná
common.buy 24.38
Miscellanea Rene Guenon / Pevná
common.buy 29.76
Bioethanol auf Basis von Industrieabfallstoffen Kamil Setman / Brožovaná
common.buy 32.75
Alles Spießer, Axel Phony! Lukas Eichert / Brožovaná
common.buy 7.96
Zur Vereinbarkeit von Beruf und Familie in der DDR Melanie Czarnofske / Brožovaná
common.buy 48.68
Oscillations and Waves M.I Rabinovich / Pevná
common.buy 114.19
New Ways to Kill Your Mother Colm Tóibín / Brožovaná
common.buy 18.21
NEVERMORE ROLF BOLDREWOOD / Pevná
common.buy 47.18
Feldstudie - Quantitative Beobachtung Lisa Sipos / Brožovaná
common.buy 16.32

Research Paper from the year 2014 in the subject Business economics - Trade and Distribution, Shaheed Zulfikar Ali Bhutto Institute of Science & Technology (Shaheed Zulfikar Ali Bhutto Institute of Science & Technology), course: supply chain management, language: English, abstract: Shelf space is a very important factor for the super market. Shelf space is used by super market in multiple ways for example visible placement of products, displays enhancement, help customers in comparing same category products easily etc. Shelf space allocation decision to national and private brands is largely influenced by multiple factors. This research project will help to understand the super store factors decision of shelf allocation to national and private brands and its impact on sales and profits.

Informácie o knihe

Celý názov Impact of On Shelf Availability on Profitability of Super Markets in Karachi
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2014
Počet strán 40
EAN 9783656653929
ISBN 3656653925
Libristo kód 02711021
Nakladateľstvo Grin Verlag
Váha 73
Rozmery 148 x 210 x 3
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet