Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Humanism in Business Heiko SpitzeckMichael PirsonWolfgang AmannShiban Khan
Libristo kód: 02049781
Nakladateľstvo Cambridge University Press, február 2009
What is the purpose of our economic system? What would a more life-serving economy look like? There... Celý popis
? points 428 b
170.37
Skladom u dodávateľa Odosielame za 15-20 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Bishop's Palace Maureen C Miller / Brožovaná
common.buy 30.42
Kimi Shiruya Satoru Ishihara / Brožovaná
common.buy 14.00
Zinc Finger Proteins Shiro Iuchi / Brožovaná
common.buy 184.88
Warum gibt es Erdbeben Nicolas Brasch / Brožovaná
common.buy 10.47
Prolegomena zu einer materialen Wertethik Wei Zhang / Brožovaná
common.buy 30.62
Nonlinear Science and Complexity José António Tenreiro Machado / Pevná
common.buy 185.99
La búsqueda Miguel Alfaro / Brožovaná
common.buy 18.03
Provenance and Annotation of Data Ian Foster / Brožovaná
common.buy 61.35
Die Landwirtschaft Und Tierzucht Boliviens Carl-Theodor Hinrichs / Brožovaná
common.buy 66.69
Mosaik Sammelband - Die Fahrt nach Karnak Klaus D. Schleiter / Brožovaná
common.buy 13.69
Agricultural Plants R. H. M. LangerG. D. Hill / Brožovaná
common.buy 128.15
Ablauf des Regelinsolvenzverfahrens (Stand 2005) Jonas Vincentz / Brožovaná
common.buy 38.48
Sonette Fur Orpeus Rainer Maria Rilke / Brožovaná
common.buy 19.03

What is the purpose of our economic system? What would a more life-serving economy look like? There are many books about business and society, yet very few of them question the primacy of GDP growth, profit maximization and individual utility maximization. Even developments with a humanistic touch like stakeholder participation, corporate social responsibility or corporate philanthropy serve the same goal: to foster long-term growth and profitability. Humanism in Business questions these assumptions and investigates the possibility of creating a human-centered, value-oriented society based on humanistic principles. An international team of academics and practitioners present philosophical, spiritual, economic, psychological and organizational arguments that show how humanism can be used to understand, and possibly transform, business at three different levels: the systems level, the organizational level and the individual level. This groundbreaking book will be of interest to academics, practitioners and policymakers concerned with business ethics and the relationship between business and society.

Informácie o knihe

Celý názov Humanism in Business
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 2009
Počet strán 472
EAN 9780521898935
ISBN 0521898935
Libristo kód 02049781
Nakladateľstvo Cambridge University Press
Váha 848
Rozmery 236 x 161 x 35
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet