Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha How Voters Decide Lau
Libristo kód: 02037440
Nakladateľstvo Cambridge University Press, jún 2006
This 2006 book attempts to redirect the field of voting behavior research by proposing a paradigm-sh... Celý popis
? points 110 b
43.77
Skladom u dodávateľa Odosielame za 13-18 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Collected Stories of Philip K. Dick Volume 1 Philip K Dick / Brožovaná
common.buy 11.29
VÝPREDAJ
How to Win an Election Cicero / Pevná
common.buy 16.53
After We Collided Anna Todd / Brožovaná
common.buy 14.82
Kuk vidím Tě Čísla / Leporelo
common.buy 5.44
Level 3: Emil and the Detectives Erich Kastner / Brožovaná
common.buy 10.88
ERCP Todd H. Baron / Pevná
common.buy 251.17
Kvadratúra kruhu Ján Zvalo / Pevná
common.buy 6.95
Trust Me, PR Is Dead PHILLIPS ROBERT / Brožovaná
common.buy 16.63
Political Marketing Abu Bakar A. Hamid / Brožovaná
common.buy 26.32
Political Marketing Game Jennifer Lees-Marshment / Pevná
common.buy 61.42
Monte Carlo Device Simulation Karl Hess / Brožovaná
common.buy 186.21
Global Political Marketing Jennifer Lees-Marshment / Brožovaná
common.buy 66.87

This 2006 book attempts to redirect the field of voting behavior research by proposing a paradigm-shifting framework for studying voter decision making. An innovative experimental methodology is presented for getting 'inside the heads' of citizens as they confront the overwhelming rush of information from modern presidential election campaigns. Four broad theoretically-defined types of decision strategies that voters employ to help decide which candidate to support are described and operationally-defined. Individual and campaign-related factors that lead voters to adopt one or another of these strategies are examined. Most importantly, this research proposes a new normative focus for the scientific study of voting behavior: we should care about not just which candidate received the most votes, but also how many citizens voted correctly - that is, in accordance with their own fully-informed preferences.

Informácie o knihe

Celý názov How Voters Decide
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2006
Počet strán 366
EAN 9780521613064
ISBN 052161306X
Libristo kód 02037440
Nakladateľstvo Cambridge University Press
Váha 499
Rozmery 152 x 229 x 21
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet