Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Vážení zákazníci, telefonická zákaznícka podpora je aktuálne k dispozícii v pracovných dňoch od 9:00 do 13:00 hodiny.

How Customers Think

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha How Customers Think Gerald Zaltman
Libristo kód: 04233122
Nakladateľstvo Harvard Business Review Press, február 2003
How to unlock the hidden 95 per cent of the customer's mind that traditional marketing methods have... Celý popis
? points 84 b PRIPRAVUJEME PRIPRAVUJEME
33.45
Čaká sa dotlač Termín neznámy Termín neznámy

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Chanel Catwalk Patrick Mauries / Pevná
common.buy 65.20
TOP
My Hero Academia, Vol. 26 Kohei Horikoshi / Brožovaná
common.buy 9.39
TOP
Rites of Lucifer Asenath Mason / Brožovaná
common.buy 20.61
TOP
One-Punch Man, Vol. 18 ONE / Brožovaná
common.buy 10.40
TOP
Sonic The Hedgehog, Volume 7: All or Nothing Adam Bryce Thomas / Brožovaná
common.buy 13.94
TOP
Full Stack Recruiter Jan Tegze / Brožovaná
common.buy 32.44
TOP
Rackham Tarot Arthur Rackham / Hra
common.buy 20.82
TOP
Cambridge IGCSE (TM) French Student Book Third Edition S. Chevrier-Clarke / Brožovaná
common.buy 36.39
DUNE: The Graphic Novel, Book 1: Dune Brian Herbert / Pevná
common.buy 20.82
Tribe of Mentors Timothy Ferriss / Brožovaná
common.buy 19.81
BOSH! Healthy Vegan Henry Firth / Brožovaná
common.buy 18.69
Starman Tarot Kit Davide De Angelis / Karty
common.buy 30.52
More Myself Alicia Keys / Pevná
common.buy 20.31

How to unlock the hidden 95 per cent of the customer's mind that traditional marketing methods have never reached. This title provides practical synthesis of the cognitive sciences. Drawing heavily on psychology, neuroscience, sociology, and linguistics, Zaltman combines academic rigor with real-world results to offer highly accessible insights, based on his years of research and consulting work with large clients like Coca-Cola and Procter & Gamble. An all-new tool kit: Zaltman provides research tools - metaphor elicitation, response latency, and implicit association techniques, to name a few - that will be all-new to marketers and demonstrates how innovators can use these tools to get clues from the subconscious when developing new products and finding new solutions, long before competitors do.

Informácie o knihe

Celý názov How Customers Think
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 2003
Počet strán 352
EAN 9781578518265
ISBN 1578518261
Libristo kód 04233122
Váha 702
Rozmery 165 x 241 x 30
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet