Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Games, Learning, and Society

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Games, Learning, and Society Constance Steinkuehler
Libristo kód: 04475125
Nakladateľstvo Cambridge University Press, jún 2012
This volume is the first reader on video games and learning of its kind. Covering game design, game... Celý popis
? points 282 b
112.33
Skladom u dodávateľa Odosielame za 15-20 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Replay: the History of Video Games Tristan Donovan / Brožovaná
common.buy 24.78
Replay Ken Grimwood / Brožovaná
common.buy 10.37
Introduction to Game Studies Frans Mayra / Brožovaná
common.buy 61.15
Casual Revolution Jesper Juul / Brožovaná
common.buy 47.65
Half-Real Jesper Juul / Brožovaná
common.buy 28.00
PRIPRAVUJEME
Art and Electronic Media Edward A Shanken / Pevná
common.buy 92.18
DK Eyewitness Rome DK Travel / Brožovaná
common.buy 27.90
Kill Your Friends John Niven / Brožovaná
common.buy 11.17
Reading Digital Culture David Trend / Brožovaná
common.buy 74.95
Digital Culture Charlie Gere / Brožovaná
common.buy 33.64
Quit your Worrying! George Wharton James / Pevná
common.buy 49.16
Digital Literacies Victoria Carrington / Brožovaná
common.buy 41.00
Games, Learning, and Society Constance Steinkuehler / Brožovaná
common.buy 54.30

This volume is the first reader on video games and learning of its kind. Covering game design, game culture and games as twenty-first-century pedagogy, it demonstrates the depth and breadth of scholarship on games and learning to date. The chapters represent some of the most influential thinkers, designers and writers in the emerging field of games and learning – including James Paul Gee, Soren Johnson, Eric Klopfer, Colleen Macklin, Thomas Malaby, Bonnie Nardi, David Sirlin and others. Together, their work functions both as an excellent introduction to the field of games and learning and as a powerful argument for the use of games in formal and informal learning environments in a digital age.

Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet