Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Framing "Made-in-China" Products

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Framing "Made-in-China" Products Ji Pan
Libristo kód: 07044443
Nakladateľstvo LAP Lambert Academic Publishing, november 2011
This book addresses three related questions to explicate the relationships between media images of m... Celý popis
? points 198 b
79.02
U vydavateľa na objednávku Odosielame za 3-5 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Via Sacra Lifka Werner / Brožovaná
common.buy 24.32
Healing Powers Of Vinegar Cal Orey / Brožovaná
common.buy 13.52
Inside the Adoption Agency Jean Nelson-Erichsen / Brožovaná
common.buy 10.69
Bilder einer Nation Natalie Boonyaprasop / Brožovaná
common.buy 59.34
Musical Instrument Sound Separation Andrei Grecu / Brožovaná
common.buy 75.49
Recombinant DNA Controversy Donald S. Fredrickson / Brožovaná
common.buy 13.41
Negro Family in British Guiana Raymond T. Smith / Brožovaná
common.buy 66.91
Abbeyford Inheritance Margaret Dickinson / Brožovaná
common.buy 15.13
Protocols in Primary Care Geriatrics John P. Sloan / Brožovaná
common.buy 121.11
These Are My Testimonies Delma J Baker / Brožovaná
common.buy 9.07
Campaign Finance Legislation in Congress R. Sam Garrett / Brožovaná
common.buy 58.74
OWNERSHIP LEADERSHIP AND TRANSFORMATION Thomas Theisohn / Kniha
common.buy 70.34

This book addresses three related questions to explicate the relationships between media images of made-in-China products and consumer behavior. First, we examine the central themes and symbolic devices that journalists in mainstream U.S. media repeatedly employ to frame issues related to China. Then, we investigate whether, or to what extent, such generic "China-related issue frame packages" are applied to present the many quality crises of made-in-China products in U.S. newspapers. Last, but most relevant to marketers both in the U.S. and in China, we probe via a controlled experiment how much such media presentation affects consumer attitude towards made-in-China products, their intention to purchase, and their causal attribution for the quality issues.

Informácie o knihe

Celý názov Framing "Made-in-China" Products
Autor Ji Pan
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2012
Počet strán 212
EAN 9783659228520
Libristo kód 07044443
Váha 298
Rozmery 150 x 220 x 11
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet