Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Framework for Marketing Management, A, Global Edition

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Framework for Marketing Management, A, Global Edition Kevin Lane Keller
Libristo kód: 03030389
Nakladateľstvo PEARSON Education Limited, máj 2015
A Succinct Guide to 21st Century Marketing Management Framework for Marketing Management is a con... Celý popis
? points 244 b
97.02
Skladom u dodávateľa Odosielame za 3-5 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Meditations Marcus Aurelius Antoninus / Pevná
common.buy 16.01
TOP
No Bad Parts Richard Schwartz / Brožovaná
common.buy 16.72
TOP
Influence Robert B. Cialdini / Pevná
common.buy 29.11
TOP
Five Nights at Freddy's: Fazbear Frights #3 Scott Cawthon / Brožovaná
common.buy 7.95
TOP
Consumer Behaviour Zubin Sethna / Brožovaná
common.buy 55.00
Marketing Management, Global Edition Philip Kotler / Brožovaná
common.buy 80.60
Guardian Angel Reading Cards Debbie Malone / Karty
common.buy 20.14
Kahlo Andrea Kettenmann / Pevná
common.buy 14.70
PRIPRAVUJEME
Drawn by Brush / Brožovaná
common.buy 19.13
Wild Symphony / Pevná
common.buy 20.14
Flower Fix Anna Potter / Pevná
common.buy 20.54
Marketing Management, Global Edition Philip Kotler / Brožovaná
common.buy 87.35
Mummy Fairy and Me Sophie Kinsella / Brožovaná
common.buy 7.65
A-7 Corsair II Units 1975-91 Jim Laurier / Brožovaná
common.buy 15.30
How to be a Productivity Ninja UPDATED EDITION Graham Allcott / Brožovaná
common.buy 10.87

A Succinct Guide to 21st Century Marketing Management Framework for Marketing Management is a concise, streamlined version of Kotler and Keller's fifteenth edition of Marketing Management, a comprehensive look at marketing strategy. The book's efficient coverage of current marketing management practices makes for a short yet thorough text that provides the perfect supplement for incorporated simulations, projects, and cases. The Sixth Edition approaches the topic of marketing from a current standpoint, focusing its information and strategy on the realities of 21st century marketing. Individuals, groups, and companies alike can modernize their marketing strategies to comply with 21st century standards by engaging in this succinct yet comprehensive text.

Informácie o knihe

Celý názov Framework for Marketing Management, A, Global Edition
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2015
Počet strán 352
EAN 9781292093147
ISBN 9781292093147
Libristo kód 03030389
Nakladateľstvo PEARSON Education Limited
Váha 560
Rozmery 232 x 190 x 18
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet