Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

FMCG Online in India

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha FMCG Online in India Saeed Khan
Libristo kód: 02982354
Nakladateľstvo LAP Lambert Academic Publishing, apríl 2016
The very purpose of this research is to help understand the online scenario in India and how Indian... Celý popis
? points 131 b
51.92
Skladom u dodávateľa Odosielame za 9-11 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


FMCG Selling Leo Gough / Brožovaná
common.buy 15.39
First Princess of Wales Karen Harper / Brožovaná
common.buy 19.01
Political Economy of the Raj 1914-1947 R Tomlinson B / Pevná
common.buy 188.99
Facing Loss and Death Peter Hühn / Pevná
common.buy 201.46
The Right Tools for the Job A. Cox / Brožovaná
common.buy 120.75
Music Education in Your Hands Michael L Mark / Brožovaná
common.buy 80.40
Bioethics, Medicine and the Criminal Law Amel Alghrani / Pevná
common.buy 138.57
Theory and Practice of Finite Elements Alexandre Ern / Brožovaná
common.buy 109.99
Patience, My Dear Bower Lewis / Brožovaná
common.buy 12.77
James A Rhodes, Ohio Colossus Richard G. Zimmerman / Pevná
common.buy 34.71
Get addicted to free-motion quilting Sheila Sinclair Snyder / Brožovaná
common.buy 17.40
Berry Finder Dorcas S. Miller / Brožovaná
common.buy 5.83
Better than the Best Malina Iida / Pevná
common.buy 133.74

The very purpose of this research is to help understand the online scenario in India and how Indian FMCG companies (like other US or UK based FMCG companies) do online business selling their products. The research tries to answer below questions: FMCG Online market in India - Brief analysis How to enrich the eCommerce portal? How to improve online service? How to streamline the supply chain processes? How to retain customers trust for their personal information? How to build the online portal brand? The case study of Ocado is included in this research paper to understand successful online grocery business in other part of the world.

Informácie o knihe

Celý názov FMCG Online in India
Autor Saeed Khan
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2016
Počet strán 100
EAN 9783659856082
Libristo kód 02982354
Váha 167
Rozmery 150 x 220 x 6
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet