Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Field Guide to Case Study Research in Business-to-Business Marketing and Purchasing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Field Guide to Case Study Research in Business-to-Business Marketing and Purchasing Arch Woodside
Libristo kód: 02573442
Nakladateľstvo Emerald Publishing Limited, august 2014
This accessible field guide covers practical steps and contributes to behavioral theory by reporting... Celý popis
? points 512 b
203.76
Skladom u dodávateľa v malom množstve Odosielame za 13-16 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Englische Literaturgeschichte Hans-Ulrich Seeber / Pevná
common.buy 33.92
Rapid Prototyping of Digital Systems James O. Hamblen / Brožovaná
common.buy 61.30
Jube Dog Never Lies Ramin Zahed / Brožovaná
common.buy 13.78
Drink Deep C NEILL / Brožovaná
common.buy 19.92
Backpack Emily Barr / Digital
common.buy 17.81
Dangerous to Know Tasha Alexander / Brožovaná
common.buy 12.78
Etudes Et Lectures Sur l'Astronomie. Tome 2 Flammarion-C / Brožovaná
common.buy 26.77
Le Coupeur de Tetes. Serie 1 Louis Noir / Brožovaná
common.buy 25.76
Water, Rivers and Creeks Luna Leopold / Brožovaná
common.buy 84.46

This accessible field guide covers practical steps and contributes to behavioral theory by reporting intricate details on the strategies implemented by business-to-business firms within an inter-firm context. The coverage is deep, broad, and unique - the authors of the 14 papers all adopt the understanding that researchers need direct viewing - 'eyes-on-the-context' - that goes beyond the use of paper-and-pencil 5-pont and 7-point survey items to achieve accurate descriptions of how decisions are made and progress achieved. Following the customary introductory chapter, the titles of the 13 remaining chapters promise the reader new insights and tools to apply when studying B2B contexts. This new volume in the Advances in Business Marketing and Purchasing series is a must for B2B scholars and executives.

Informácie o knihe

Celý názov Field Guide to Case Study Research in Business-to-Business Marketing and Purchasing
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 2014
Počet strán 350
EAN 9781784410803
ISBN 1784410802
Libristo kód 02573442
Nakladateľstvo Emerald Publishing Limited
Váha 596
Rozmery 153 x 236 x 28
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet