Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Fashion Brands

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Fashion Brands Mark Tungate
Libristo kód: 04453487
Nakladateľstvo Kogan Page Ltd, október 2012
Once a luxury that only the elite could afford, fashion is now accessible to all. High street brands... Celý popis
? points 84 b
33.52
Skladom u dodávateľa v malom množstve Odosielame za 3-5 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Zákazníci tiež kúpili


TOP
Interaction of Color Josef Albers / Brožovaná
common.buy 19.42
TOP
Little Guides to Style Emma Baxter-Wright / Pevná
common.buy 49.32
TOP
Sell or Be Sold Grant Cardone / Pevná
common.buy 19.32
TOP
Poses for Fashion Illustration (Card Box) Fashionary / Brožovaná
common.buy 23.15
TOP
Fashion Marketing Communications Gaynor Lea-Greenwood / Brožovaná
common.buy 29.09
TOP
Luxury Strategy Jean Noel Kapferer / Pevná
common.buy 42.37
TOP
Little Book of Dior Karen Homer / Pevná
common.buy 13.98
TOP PRIPRAVUJEME
Diana: Style Icon JONES DAN / Pevná
common.buy 15.09
Little Dictionary of Fashion Christian Dior / Pevná
common.buy 14.69
Fashion Design Reference & Specification Book Jay Calderin / Brožovaná
common.buy 22.64
Fashion History from the 18th to the 20th Century Kyoto Costume Institute (KCI) / Pevná
common.buy 58.18
Marketing Fashion, Second edition Harriet Posner / Brožovaná
common.buy 35.53

Once a luxury that only the elite could afford, fashion is now accessible to all. High street brands such as Zara, Topshop and H&M have put fashion within the reach of anyone, whilst massive media attention has turned designers such as Tom Ford, Alexander McQueen and Stella McCartney into brands in their own right. This updated new edition of the international best-seller "Fashion Brands" explores the popularization of fashion and explains how marketers and branding experts have turned clothes and accessories into objects of desire. Full of first hand interviews with key players, it analyses every aspect of fashion from a marketing perspective. With its finger firmly on the fashion pulse, it also looks at the impact of blogging and the rise of celebrity-endorsed products and fashion ranges.

Informácie o knihe

Celý názov Fashion Brands
Autor Mark Tungate
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2012
Počet strán 240
EAN 9780749464462
ISBN 0749464461
Libristo kód 04453487
Nakladateľstvo Kogan Page Ltd
Váha 382
Rozmery 158 x 232 x 13
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Brand Gap, The Marty Neumeier / Brožovaná
common.buy 29.29
TOP
Fashionpedia Fashionary / Pevná
common.buy 38.35
TOP
Vogue: The Covers (updated edition) Dodie Kazanjian / Pevná
common.buy 51.33
TOP VÝPREDAJ
Carolyn Bessette Kennedy: A Life in Fashion Sunita Kumar Nair / Pevná
common.buy 68.75
TOP
Tarot del Toro Tomás Hijo / Karty
common.buy 22.64
TOP
Ogilvy on Advertising David Ogilvy / Brožovaná
common.buy 16.50
TOP
End of Fashion Teri Agins / Brožovaná
common.buy 13.08
Shuggie Bain / Brožovaná
common.buy 14.29
Fashion, New Edition DK / Pevná
common.buy 47.31
Branding For Dummies, 2e Barbara Findlay Schenck / Brožovaná
common.buy 19.82
Helena Rubinstein: The Woman Who Invented Beauty Michele Fitoussi / Brožovaná
common.buy 15.09
Visual Merchandising, Third edition Tony Morgan / Brožovaná
common.buy 33.21
Sport Marketing Windy Dees / Krúžková
common.buy 118.18

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet